Wednesday 21 December 2016

Mangsa Penipuan Forex Di

PENIPUAN DALAM FOREX Informações sobre o site não fornecido no site kursusforex dan saya rasakan wajar untuk saya berkongsi maklumat em dengan anda semua Apabila menyebut Forex, ramai yang cepat melatah. Palavras-chave Forex ini karut dan satu bentuk penipuan. Penipuan menggunakan nama Forex memang wujud secar besar-besaran di Malásia. Forex yang karut itu biasanya tergolong dalam kategori: - Syarikat 8220Broker8221 Forex de Malásia ou Syarikat em uma mordida de ramalhete orang termasuk lepasan gradua Universiti untuk menjadi ejen mencari pelabur. Dan hakikatnya, boleh dikatakan 100 pelabur yang melabur dengan syarikat ini rugby kerana sememangnya syarikat ini memin adjean adia supaya sesiapa yang melabur dengan mereka wajib rugby kerana duit yang dilaburkan itu terus dimasukkan ke poket mereka. Ramai yang menjadi mangsa, kerana, merka, menawarkan, pulangan, setinggi, 30-60, setiap, bulan, dijamin, ditula pula dengan pejabat yang sofisticado dan ejen yang berkata-kata manis. Syarikat-syarikat ini banyak sekali di seluruh Malásia (dan masih beroperasi) terutamanya di sekitar Bukit Bintang dan men men Amcorp Mall, dan pelbagai jenis menara lagi yang mempunyai escritório yang agak sofistikated. Dan jumlah, kutipan, pelabur, bagu, satu-satu, syarikat, adalah, bukan ratus, Maka, tidak terkejut jika isu Forex no banco de dados Banco Negara benar-benar mengambil perhatian. Modalidade operando-se adalá mendakwa meridiano adalah cawangan dari corretor dari luar negara, biasanya EUA, Hong Kong, Nova Zelândia. Walhal apabila dikaji dan disiasat, principal di sana tidak wujud. Dan tentunya corretor tersebut tidak dipantau dan diregulate oleh badan seperti NFA. Pelabur juga biasanya memasukkan dueto de terça-feira TT ke akaun syarikat mereka di luar negara. Palavras-chave para esta foro. Syarikat / Individu Menerima Duit Orang Ramai o Penjelasan tentang kegiatan ini akan kami ambil dari bahagian Perguntas freqüentes kami Sekarang ini di Sabah, khususnya di Kota Kinabalu ada agen yang menjalankan sistema penukaran matawang ini dengan membawa ramai pelabur untuk mengikutinya dengan menawarkan pulangan serendah rm50 setiap minggu selama 5 bulan dengan modal minima rm300 satu lote. Sambutan orang ramai sangat menggalakkan dan mereka pula setkat ini belum gagal menunaikan janji membayar rm50 setiap seminggu. Kita tidak tahu siapakah líder sebenarnya di Sabah itu, adakah mereka ini dari kumpulan syarikat tuan, atau individual tertentu dan Motivo sebenar tidak diketahui kerana pelabur berpua hati dengan pulangan rm50 seminggu itu. Apakah nasihat tuan tentang perkara ini, kerana seorang kawan saya yang berperanan mengumpul wang orang ramai untuk diserahkan kepada indivíduo tersebut merasa ragu-ragu kerana ia melibatkan duito de harapan orang ramai, jadi saya menasihati dia agar mempelajari selok peru ini termasuk segala syarat dan terma Yang tidak membelakangkan perundangan agar aktiviti yang sedia ada dapat dijalankan dlm massa panjang, selamat dan boleh membantu orang ramai dlm menjanga pendapatan sampingan. Saya tidak berniat negatif dalam hal ini, cuma ingin tahu sahaja, kalau pengendalian di sabah em juga dibawah pengendalian pihak tuan saya rasa ianya adalah satu yang baik dan berfedah dalam membantu orang-orang di semi yang sememangnya terdiri dari mereka yang memerlukan duit perbelanjaan yang lebih . Saya harap mendapat nasihat, penjelasan dan tunjuk entreaberto yang berguna dari tuan. Tq Kami tiada kena mengena dengan perkara ini. Hakikatnya, kami tidak pernah menerima wang orang ramai untuk dilaburkan ke Forex kerana menyalahi undang-undang. Ada banyak perkara yang tidak kena de sini, misalnya a) pulangan yang terlalu tinggi - tidak munasabah b) garantia jaminan akan untung c) seolah-olah begitu desesperado / terdesak sehinggakan modal RM300 pun tetap terima d) menerima wang orang ramai secara terbuka dan besar - besaran e) menawarkan pembahagian keuntungan setiap minggu - bukan setiap bulan atau setiap suku tahun atau setiap tahun f) tidak berlesen untuk menerima wang orang ramai Ciri-ciri di atas ini adalah bukan ciri trader sebenar. Memang benar comerciante sebenar ada yang comércio duit orang ramai, tetapi adalah dari Hedge Fund empresa yang berlesen dan menerima mínimo beratus ribu atau berjuta ringgit. INI ADALAH SAMA SEKALI TIADA KENA MENGENA DENGAN SYARIKAT KAMI. Jauhkan diri anda dari golongan ini. Motivo Menipu semata-mata. Jika benar mina ingin bertrading dengan duito terkumpul tersebut, saya mempertaruhkan nyawa saya jika mereka boleh kotakan janji merceka tersebut sekurang-kurangnya 5 dias por semana, mungkin seawal 6-12 bulan lagi. Ini adala sistema ponzi, piramid, yang membayar balik keuntungan menggunakan modal pelabur baru. Mereka tidak boleh, menipu, orang, yang, binar-benar, berpengalaman, dalam, bidang, ini. Kami sudah biasa mendengar tentang kegiatan in a sepanjang kami 2 usuários do Pixmac visualizaram essa imagem na Forex yang sebenar kepada orang ramai. Dan kami akan cuba menjawab pertanyaan orang ramai mengênico aktiviti ini secara jujur ​​supaya ramai yang tidak terjebak dan tertipu dalam perkara ini supaya orang ramai tidak tersala anggap apa Forex sebenarnya. Hakikatnya, beratus, ribu atau, mungkin, berjuta, dari, seluruh, dunia, bertrading, sendiri, Forex, di Broker, yang, benar-benar, wujud dan genuine. Jangan sesekali membro wang anda kepada orang lain, kerana kelak, jika pengambilan depositar itu diketahui penguatkuasa, anda tidak akan mendapat kembali wang anda. Penipuan dengan menggunakan nama pelaburan forex sebenarnya telah lama berleluasa dan telah menjadi pengetahuan umum. Jadi bagaimana selepas tenggelam suatu penipuan muncul pula suatu penipuan lain malahan masih mendapat sambutan orang ramai untuk diperdaya. Jawabnya, kelemahan sistem penipuan lama diperbaharui dan diperbaiki agar system yang baru muncular beringela de nampak telus dan jika pun akan terkantoi, massa perjalanan sistemnya akan lebih dipanjangkan. Sekarang muslim berkeliarannya ejen-ejen yang berkempen untuk membau orang-orang yang belum kenal forex dengan mendalam untuk melabur dengan sebuah Broker tidak ternama dari Bélgica. Ejen-ejen ini pun sebenarnya orang-orang yang baru mengenali Forex dan dipercayai terpedaya dengan janji-janji ejen-ejen teratas dari mereka. Modal pelaburan bermula dari serendah RM1000 (300USD). Mengikut sumber sahih, tela de ada warga Felda melabur sehingga RM40000 (10000USD). Ada juga ejen-ejen yang, telah, bergaya, mewah, dengan, mendapat, bayaran, komisen, hasil, usahanya, menarik, pelabur. Mengikut sumber, Skim Nenhum comentário ainda, seja o primeiro Tempo para fazer uma jogada. Setelah saya berkomunikasi dengan indivíduo yang terperangkap dan hampir2 saja kehilangan modal, berdasarkan bukti-bukti yang dapat dikumpulkan, dapat dirumuskan bahawa: Adalah. Corretor de imóveis de envio e venda de artigos de papelaria em Bélgica. Mastermind telah menghantar ejen-ejen rasminya eang terlatih ke Sabah. Difahamkan ejen terlatihnya juga adalá dari kalangan rakyat negara ini. Ejen-ejen rasmi itu pula mengaku sebagai tukang negociação com os membros do grupo 10 sebulan tetapi hasil negociação boleh jadi lebih tinggi dari itu. Peringkat awal belum ada penipuan untuk meyakinkan pelabur dan pelabur juga ditawarkan menjadi ejen untuk mendapatkan bayaran komisen yang tinggi setiap kali ada pessoa baru berjaya ditaja. Mengikut sumber, seorang, yang, tela, menjadi, ahli, digalakkan, mencari, sepuluh, orang, atabi, lebih. Fasa Trading Untung Akaun pelabur seolah-olah ditradingkan dengan baik dengan keuntungan sekitar 10-20 sebulan dan pengeluaran 10 dari modal desenho sebulan sekali dengan jayanya. Nenhum membro adicionado a este grupo não pode ser vendido. Exportação, Coleção de fotos e vídeo digital. Fasa Dirugikan Semula Seteah dalam lingkungan 50 daripada jumlah modal awal yang tidak termasuk keuntungan telah dikeluarkan pelabur iaitu 10 sebulan kira-kira selepas tempoh 5-6 bulan, tukang trading akan membuat dua posisi comprar dalam satu massa serenata dan tidak akan menutupnya. Akibatnya, troque akan berlaku bagi posisi yang terbuka lama. Trocar untuk suatu posisi yang tidak ditutup boleh menyebabkan akaun mengalami margem chamada menjadi kosong dalam masa sebulan hingga dua bulan sahaja. Troque o interesse de adalah yang dikenakan oleh banco yang menjalankan urusniaga pertukaran matawang. Tapi wang anda tidak ke situ kerana akaun anda adalah akaun manequim (mainan) sahaja yang diada-adakan oleh corretor. Anda kehilangan wang kerana trocar bermakna wang anda pergi kepada corretor. Fasa Penipuan yang Tak Boleu Bla Tukang negociação akan mengatakan posse tersebut bukan dilakukan oleh mereka jadi maksud meroka negociação pada massa itu diganggu oleh ejen / individu lain. Corretor diperlihatkan seolah-olah tiada kaitan jadi corretor tidak boleh dipersoalkan. Tukang-tukang que troca o itu pula memang tidak pernah nampak batang hidungnya memang jadi masalah besar. Syakwasangka ini suatu penipuan dari corretor adalah berasas kerana: 1. Enviar um email para o seu endereço de e-mail. 2. Proses pengeluaran tidak dilayan. 3. Proses menutup akaun tidak dilayan. 4. Semuanya hanya dilayan melalui proses gertakan. Berikutan itu, proses pengumpulan bukti mendapati: 1. Akaun-akaun kecil selalunya berkembang lebih pantas daripada akaun besar bertujuan untuk memancing orang baru. 2. Waktu-waktu trading di setiap akaun berbeza-beza dan peratusan keuntungan juga berbeza-beza. Sepatutnya semua akaun berjalan serenidade jika benar-benar diurus oleh akaun gerente sebenar. 3. Akaun selalu desabilitar di terminal dan selepas boleh dilogin semula akan kelihatan lucro bertambah (ada bukti screenshot). 4. Tiada proses negociação sebenar, corretor cuma mengada-adakan negociação yang lucro di história trading terminal (ada bukti screenshot). 5. Negociação sebenar hanya berlaku apabila memasuki fasa dirugikan semula. Dua akaun pelabur, yang, bekerjasama, masing-masing, sempat, diselamatkan, dan dapat, dikeluarkan, sebelum, kerugian, besar, berlaku. Satu akaun besar baru sahaja memasuki fasa dirugikan semula dan posisi terbuka itu terpaksa ditutup sendiri oleh pemilik akaun dan satu lagi akun kecil yang sangat frofitable luar biasa dijadikan sedemikian untuk memancing orang lain. Akaun-akaun lain tidak pula diketahui bagaimana keadaannya. Bagaimana nasib orang yang melabur eang hanya memberi modal tetapi tidak tahu menggunakan terminal de negociação untuk melihat akaunnya berjalan. Buat masa ini saya tidak dapat mengumumkan aktiviti pelaburan dan corretor yang saya maksudkan ini benar-benar scam kerana duito pelaburan kedua-dua akaun tadi dipulangkan dengan jayanya hanya setelah melalui proses gertakan. Palavras-chave para este tópico Adicionar à Mesa de Luz PREÇO / INFO Saya, beranggapan, gaiano, itu, dilayan, kerana, sekarang, skim, ini, masih, baru, saja, mula, berkembang. Amat malang, peru ada suatu akaun yang mengalami kerugian sebenar sehingen ke tahap margem call untuk menunjukkan Broker Forex ini benar-benar menjalankan aktiviti penipuan. Tetapi kami mempunyai bukti jelas atas mana-mana perlakuan tidak sihat yang dilakukan oleh Broker Forex dari Bélgica ini. Jika e um ada informasi dan merupakan mangata, sila emailkan maklumat anda kepada saya. MORAL da HISTÓRIA 1. Ejen yang berusaha tadi menambahkan pendapatan sebenarnya hanya menambahkan masala dalam hidup mereka. Sedar atau tidak ditipu mereka terpaksa juga menanggung akibatnya. Jangan berman janji dengan duito orang kelak membahayakan diri. 2. Konsep MLM selalu diguna pakai dalam aktiviti scam kerana dapat menutup penipuan untuk suatu jangka masa yang panjang. Orang-orang, terawal, memang, benar, boleh, mendapat, keuntungan, tetapi, dibayar, dengan, duit, ahli, baru. Hasil pelaburan ahli lama dapat pula menarik ahli-ahli baru dan seterusnya begitulah sampai habi orang di muka bumi ini yang telah menyertainya. 3. Aktiviti scam, sistem cepat kaya atau sistema piramid tidak akan pernah berhenti mencari mangsa. Suatu scam eang terdedah dan telah jatuh akan muncul semula dengan nama lain dan sistemnya akan lebih diperbaiki. 4. Melaburlah dalam ASB, unidade de confiança dan Takaful investimento yang memberikan pulangan yang terjamin. Forex boleh dilakukan asal dilakukan dengan sendiri setelah tahu selok-beloknya. Biar anda tanggung risiko apa yang e um buat bukannya anda yang menanggung kesilapan orang lain. Mangsa Penipuan Forex Salam tio, biarlah saya perkenalkan diri saya dahulu, saya pn xxxxxxxxxxxxx berasal dr dungun terengganu, bertugas sebagai xxxxxxx, tujuan saya e-mail kpd tio ini ialah utk Berkongsi pengalaman pahit saya dlm dunia forex. Ceritanya begini, awal bln abril baru batu ni ank sedara telah mendpt kerja di reais engenhoso bangunan uoa bangsar sebagai administrador excutive, slepas itu beliau menelefon saya utb melabur dlm forex ni, Penerangan pjg lebar diberikan ttg keuntungan yg boleh dijana dgn pelaburan ini, akibat terpikat Dgn ganjarannya sementelahan dia kan ank sedara takkan dia cuba bohongi saya tanpa berfikir pjg lagi saya pun labur dlm rm200 ribu utk dptkan tiga lote keluarkan semua duit dlm asb kemudian ank sedara saya buat telegraf tranfer tt ke akaun hsbc hongkong utk dilaburkan Di mundo fokus limitado int, di novo zeland, maka bolehlah saya senha utk akaun bg urusniaga forex dan urusan comprar ou vender, entrar, fechando dsn retirar semua dilakukan dlm mundo fokus berpandu graf dlm netdania. Saya mula masuk pelaburan tunpd 16hb abril, maka tidak berapa lama kemudiano adalah lucro, masuk akhir bulan abril, saya dipujuk agi utk tmbh lote bg merancakkan lagi urusniaga, saya berkesempatan berjumpa dgn shazlin sebagai gerente sênior ank sedara di menara uoa itu pd awal mei, Setelah diterang dan dipujuk, saya tmbh lagi rm50 ribu, dptlah lagi lucro, tapi masalahnya, equidade x kuat katanya kena tmbh agi rm30 ribu menjadikannya semua rm280 ribu, selepas itu cuma dpt sekali je lucro, sbb selepas itu jadi margem chamada sbb equidade baixa Dan diberi massa tiga hari utk topo rm120 ribu jika tidak akaun saya akn close serta. Mana, saya, nak, cari, duit, tu, dlm, masa, tiga, hari, saya, biarkan, akaun, close, saya, hilang, segala, galanya, pd, 31, mei, dlm, massa, sek, setengah, ianya, lesk, sekip, mata sahaja, Menangis pun tak berguna, maka saya pun, cuba, dptkan, maklumat, mengenai, Tapi dah terlmbt, informação de byk negatif ttg nya, cuba tio google blog aina adnan, dr situ dita dpt no mangsa yg telah ditipu. Saya, yh, yung, kan, kan, kanan, ramai, pega, kat, situ, ada, org, melayu, big boss, dia, nama, byran, bangsa China, Terpulanglah pd tio utk mempercayainya atau tidak, tapi saya benar berharap agar tio dpt pemcerahan dlm kes ini, sbb dah cuba berpakat dgn mangsa lain, tapi tak tahu apa yg peru dilakukan, Ini saya sertakan não tel mangsa ou waris mrk xxxxxxxxxxx tinggal di Dengkil selangor org, kelantan rugi, rm200, ribu, xxxxx, bekerja di kota, damansara, xxxxxxxx, rugi, rm600, ribu, xxxxxxx, bekerja, kat, kajang, xxxxxxxxx, kerugian, rm200, ribu, jia, tio, habis, baca, e-mail, saya, ucapkan, ribuan, terimakasih, ats, perhatian, tio. Terimakasih byk kpd tio sekali lagi, não telefon saya xxxxxxxxxxxxx Saya sempat formação durante 5 dias kat B indulgência ni. Saya ditempatkan dlm equipe yg diketuai oleh ms. rachel, ms. yana e ms. sam. Asalnya grupo saya ada 4 org tapi 2 º dia tu tinggal kami 3 org je, sorg dah lari. Talvez dia dah sedar awal-awal lagi. Mula2 memang tak syak apa2. Depa layan kami pun baik sesangat. Dari sehari ke sehari mula rasa curioso sbb depa mcm empurrar kami suruh família investir walaupun massa mula-mula tu kata tak payah cari cliente. Tiap2 hari depa akan atualização kami quer família berminat tak nak investir. Yg melhor nya, gerente lebih tumpu kat lagi 2org grupo membro saya tu sebab saya kata saya datang dari kampung e jauh dari família. Então nak cerita detalhes dgn família pasal investimento ni susah la sikit kalo thru telefone je. Então gerente tu tanya saya bila nak cerita dgn família saya jawab fim de semana tu saya nak balik kampung. Masa kat kampung, que o gestor de texto saya tanya missão saya nak cerita família kat ke berjaya. Saya kata dah cerita tapa ada masala modal, padahal saya cerita sikit je sebab tau ekonomi família mcm mana. Gila apa nak investir sampai rm160k. Gerente tu tanya lagi apa solução yg saya bagi Saya jawab, nenhuma solução. Peruz ke saya cari cliente jugak Kata tak perlu. Dia resposta para melhor pago, então é necessário. Saya cerita dgn kawan e dia link de link para frente ni. Baru la saya sedar rupanya saya dah terkena. Nasib baik tak sampai etapa nak investir lagi. Bila eu vou através de segala link yg cerita pasal scam ni baru saya terpikir balik 5 hari saya kat b indulgência. Patute o kami tak ada peluang langsung nak borak secara peribadi antara budak2 baru ni, mesti akan ada sorg gerente / assistente gerente yg akan awasi kami. Pegi foodcourt, banheiro semua mesti depa escolta. Balik, chalaça, asing2. Sia-sia je 5 hari buang masa, buang duit tamban makan nak ke situ. Suponha que hari ke-6 saya treinamento tapi saya tak datang e gerente de texto tanya kenapa saya tak dtg, eu disse saya renunciar. Dia tanya lagi ou dua lagi membros do grupo saya tu tau status saya. Vejo. Nampak sangat dia risau se saya sempat informar apa2 kat membros do grupo. Harap-harap dua lagi membros do grupo saya tu sedar sebelum terlambat. Como salam. hi semua. Uau bnyknya ak baca pasal empresa scam ni. Ak baru je terrrrbaca semalam tu pon kwn ak yg lote skali dgn ak yg bg. Dia mmg xnk dtg kje dh arini, padahal semalam ktrg bru sinal oferta carta. Assim mlm td ak punyalah nk siapkn relatório psl discussão tu amp tiba2 kwn ak bg link salah 1 blog yg cerita pasal ni. Wah apa lagi, trus ak campak je kertas tu xjadi nk wat relatório. Mmg TAK LA ak nk pi oferecer diri ak masuk mulut buaya. Weh, estresse giler kot. Hari2 kena empurrar. Por isso, ok ok ok ok ok ok. Sapa yg keje skng ni. Beriya ckp dorg tu empresa de serviços, xyah cari cliente. Apenas manter cliente existente je. Dah tu yg korg duk sibuk2 suh ak juntar-se a pasipaa g formação free2 je..loss aku kt situ e memang ak xnafikan, staf baru xde chance nk sembang dgn kwn baru dia. Almoço pn dgn senior, solat p sorg2. Balik pun wktu xsama Nasib ak sempat mntk não bdak baru yg sama ak tu. Yg penting segala yg korg ceritakan mmg aku alami jugak. Alhamdulillah ak belum nk investir lg. Xdpt bygkan kalau ak dh terguna duit família ak juntar bnda ni tp habuk pon tarak yg pelik nya, semua staf kt situ ada akaun tau, tapi bila dorg mercado próximo, ak xnmpk pun muka ceria atau feliz dpt untung. Ketat je muka dorg. Amp gaji dorg kan banyakkk 4-5k bleh cecah mais tf. Incentivos bagai. Ak xnmpk pon dorg bergaya. sama je level aku. Huhhh ok, lah, tu, je kot, ak, nk, parte. Tolong berhati hati ye korg2. Mgkin ramai lg yg xtau pasal ni. Btw, empresa de manutenção yg ak juntar-se a sua namanya INDULGÂNCIA BINÁRIA SDN BHD B INDULGÂNCIA SDN BHD PLAZA SENTRAL UNIDADE 1 / TGKT 7. ANTARA NAMA2 TOP KT SITU IALAH SENHORITA SHILA, SENHORITA EMILIA. SENHORITA LINDA, SENHORITA SAMANTHA. PESSOA ENCARADA NYA LELAKI. KTRG KENAL DGN NAMA MR JACKIE. Sory la staff2 b indulgance yg masih ficar, ak rasa ak dh di tipu, kesian korg yg dh bukak akaun. Alhamdulillah Allah masih sayang aku. ) Hi sy br renunciar dr binário, sy ficar sampai habis formação que é iniciar 3 de abril, formação 7 hr tnpa byr. Masa primeiro treinamento mmg dh pelik tp diamkn aje, dorunk kt ni natureza keje kat sini. Então ok la, então blja psl gráfico assim por diante. Então ok jugak sbb sng nk mampus .. ao mesmo tempo pessoa em carga i ni asek cerita psl marca coisas, n selalu pg mkn mhl2, mas i ni jenis suke observar, então i tgk doe punye jam, cincin, traje, mekap xnmpk Pon mcm estilo org berduit, yelah kn dh gj quase 20k por mês, pkai high heel kt opis, katenye dh biasa pdhl tr tren pkai sandle, smpai ofis br tukar, n estranho nye psl fon xcnggih, wasep xdek, vestuário tgk xmcm marca pon , Tp cerita bkn principal, tgk gerente lain pon sama gak, tang mekap sume falhar, dh 3 horas kt sana, dorunk começar suruh diskas ngn fmily, todos os dias me empurrando n tanya mcm mn dgn fmly, apa plano, lps tu sorg2 gerente sênior Dtg jumpa n conversa lenta, 2 org yg sama masuk n grup ngn i, pon xsmpt nk amik sem fon, mas depois eu gerenciar juge amik contato não, então começamos texting n dizer bout nosso sentimento yg rase mcm soma duvidoso. Mlm hr ke 6 br kami wat pesquisa n no dia seguinte um de nós pg banco n ssm, então dh terjawab soalan dlm kpla otak sbb kami curga dgn indulgência binária sdn bhd, b4 tu eu fui através de tudo desde o início como o mesmo Todos vocês passaram, até mesmo o formulário de app que eles queriam que colocássemos nosso salário marido n pais. N minha pessoa responsável é miss shila, ela é tão gentil falado, macio, mas eu não podia imaginar como ela poderia fazer tal coisa para sua própria saudara seislam n melayu, bem waktu zohor die xturun surau pon. Infelizmente no meu fren percaya yg bisnes ni betol, dan rancang untuk labur, sua única razão é kwn bpk morrer yg bkerje sbgai gerente de banco kata bisness ni btoll apenas bcoz eles usando a forma tt. Dlm opis tu ramai yg br 2,3 minggu, semua dh labur, e eu sinto muito triste por eles, apenas espere até que você tem um telefonema dizendo que você perdeu o seu dinheiro. Como salame. Nak cerita sikit pasal indulgência Binari. Aku pun, mangas, sal, satu, kat, situ. Mula2 aku masuk animado gile sbb dapt kje. Masuk2 je empresa tu terus aku tk sdp hati bila aku tgk ambiente kat sana, mana tk nya mcm bilik tadika je, imagine satu meja 6 org. Masa aku masuk hari tu sama ngan aku 3 org bawah si Sheila tu. Aku, Fieza ngan zai. Mula2 masuk tu aku fikir je positivo, mmg mcm nie kut aku fikir ambiente tmpt nie. Bila dh lama2 aku jdi pelik. Duk hari 2 duk tnya aku dh ckp kat família ke belum. Se você não tem uma foto para a sua música, clique aqui para se cadastrar. Dh lama2 membro aku bgi link nie, lepas tu aku g verificar kat suruhan Jaya títulos n banco pasal benda nie. Nasib la aku tau bab investimento semua nie. Bos dia nama jeckey. Dia panggil kitaorg bertiga mask bilik, konon nak tanya soalan Apa lagi aku tanya mcm2. Aku tanya pasal financiar semua, auditoria. Tapi dia tk jwb dengan apa yg aku nk. Aku mmg dh yakin benda ni nipu. Tmbah lagi dengan maklumat yg aku dpt de dari bank dan sebagainya. Hari yg sama jgk aku dpt oferecer letra lpas aku duk sana. Dapt2 je aku plik. Dh la tkde gaji, leps tu tulis dependem do desempenho mmg tk la kan. Bila tanya je kata masih dlm perbincngan. Mana ada oferta lettr mcm tu. Dh a aku tgk carta de oferta nie si jeckey tu buat projeto papel je. Yg mana sijil2 kita saco semua jd esboço je. Bengong. Gerente aku pun bengong si Sheila tu. Por favor introduza o código de verificação para entrar em contato com o endereço de e-mail. Faça o dh macm tepung gomak je aku rasa. Gerente yg lain pun sama. Tk confiança lgsg diorg gji tinggi. Apa yg korg ckp sebijik jadi kat kami. Cuma yg sorg nie je tk caye apa kami ckp. Aku dh mls nak ckp dh pnt2 aku cari bhn utk tunjuk kat dia tpi para cye. Pandai2 a diorg fikir baik buruk. Letih ckp tpi tk caye. Fikir2 sebelum kena. just para compartilhar somente. Artikel akan bersambung di part 2.


No comments:

Post a Comment